mimpiku yang sangat mengerikan

Thursday, February 26, 2009

korang nak tau tak...semlm aku mimpi. ngeri sgt. dlm mimpi tu... mak aku pregnant lagi (BAJET MAK AKU DAH BYK KALI PREGNANT). sblm ni dah byk kali aku mimpi camtu. tapi scan2 ade sorg baby je. tapi semlm dasyat sgt. bkn setakat mengandung.. dah beranak pun. dapat kembar lagi. hish.. meremang bulu roma aku... tapi kalo dah rezeki.. aku terima je. bkn aku pun yang kene beranak tu. adik-beradik aku pun berape sen sgt. mak pun muda lagi. seronok gak kalo ade adik kecik ni. cuma yang tak bestnye aku bkn lagi anak bucuk2 bapak aku. huhu

2 comments:

ernahazwani on March 13, 2009 at 10:32 AM said...

ala....
ko tetao juga budak bucuk yang bernama naziha cme tak sehabat dulu lah...huhuhu

pinky tulip on March 14, 2009 at 8:45 AM said...

ape ni erna. ko salah eja name aku. ni sedey ni. huhu

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada