adoi letih....

Thursday, March 12, 2009

aku ade manyak keje. asgnmnt 2 asgnmnt ni. test 2 test ni. nk study 2. yg ni x study lg. try nak pham kan yg 2. yg ni x brape nk pham gak. hah. aku dah start sewel. otak pun celaru. hati pun same. nak balik kampung...tp ade je halangan. kejap lecturer ni ckp nak wat replacement class. tp tup2 last minute bru ckp cancel. kalo senang nak cari tiket aku 2 xpe la gak. ni susah wei. mggu lps atuk aku kene operate. tp nak wat cmne...aku xleh blk gak. abah ckp pape pun blaja 2 lg pnting. jgn pkir sgt bnde2 lain ni. huh..rindu ngan sume org kat kampung. semalam ummi call. die tanye aku ckp pe ngan atuk coz atuk nangis pas ckp ngan aku. aku ckp la yg aku xleh blk tgk atuk. tmn kan die. atuk pham cucu kesayangan die ni duk jauh. atuk ckp die x ksh aku blk ke x. die ok je. die ckp jgn risau. insyaallah die selamat. n alhamdulillah die dah makin pulih. skang die still kat hospital. ngah jalani terapi. dah boleh ckp, mkn pun dah berselera ckit. dah boleh duduk pun. tp kene ade org tlg la. ble die dah bleh jln nti bleh la kluar wad. dah berbulan2 atuk kat hospital. mesti die rndu ngn umah 2. aku plan nk blk time study week ni. duk cni pun hati x tenang. xleh nak study gak. biar la habis duit ckit. at least kalo kat umah xde org yg skt kan ati aku. rase tenang je.....(walaupun problem byk)

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada