MATAI NA...

Saturday, February 21, 2009

semalm aku ade test akaun. aku memang jawab sembarang saja. bajet kluar bab yang depan2 je. tup2 soalan merchandise yang byk. memang mati la aku pasni. ntah dapat cover ntah tidak...aku pun xtau. awal2 sem ingatkan nak try dapatkan 4.0. tapi ntah la. ngan multimedia yang memang ntah pape. data struc pun aku xde idea lagi pasal ape....huh....tapi xpe. ade mase lagi. walaupun x byk tapi cukup la untuk aku perbaiki otak aku yang dah sewel ni(KTE XLEH LA TAMAK SGT). sem ni memang byk problem. pasal family, personal, study, friends. celaru otak aku wei(AKU PUN XTAU MASALAH YANG CARI AKU KE AKU YANG CARI MASALAH). ngan atuk aku yang dari 2 bulan lps lagi duk ulang masuk wad. sakit ape aku pun xtau. tanye family...sume org xnk bg tau. aku faham dorang xnk aku pikir sgt pasal ni(AKU MEMANG TERKENAL NGAN PERANGAI SEWEL.MASALAH KECIK PUN AKU PIKIR SAMPAI BERMINGGU-MINGGU). dorang xnk aku jadi sewel cam pak cik aku kot(DIE DLU CAM AKU GAK.SUKE BSR2 KAN BNDA YANG KECIK). parents aku pun problem gak. kadang2 aku rase cam nak lari je dari rumah(WALAUPUN AKU X DUK KAT UMAH). tapi ble pikir balik...masalah x selesai gak kalo aku wat camtu. makin tambah masalah ade la. hidup mesti diteruskan. HEPI KAT LUAR X SEMESTINYA HEPI KAT DALAM. pham2 la kalo aku moody je 24 jamm k. xde niat nak moody. tapi aku pompuan wei. korang pun pompuan gak. so...pham2 je la

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada