cayang....abg beri2

Wednesday, February 18, 2009

kisah nye cmni...semalam aku ade kls kt MTGM. pas dah abes kls tu..sembarang saja aku kluar n g mkn. pastu g bank ngan ECAH. aku memang tension semalam. ngah2 tension tu...bleh plak aku g beli 3 kasut baru. muahaha. gembira c. pastu beli perfume baru lagi. memang hepi gle la semalam. petang tu g kompang lak. huha2 kat belakang. siap2 nyanyi lagi ngan ECAH. yang x tahan tu..lagu favourite kte org semalam LULUH tau. memang hati aku ngah luluh pun semalam. ade byk benda yang berselirat lam otak ni. tapi x ksh la kan. hidup perlu diteruskan. patut la org ckp kalo hepi je tnda nye nak nangis la pastu...malam tu aku punyer la plan nak siapkan hubungan etnik n study account ckit. tapi ble aku cari aku nyer pndrve...x jmpe2. aku syak mybe aku lupe nak cabut pagi tu. so kesimpulannya...pndrve aku yang bernama BLUE BELL tu tertinggal lam lab. matai na aku. sume bnda ade lam tu. rase nak nangis je. pagi ni aku serang MTGM lagi sekali. ngan malu2 nye aku masuk lam bilik ABANG BERI2@ZAMRI (beri2 tu name manje die) n tanye kot2 die ade nampak aku nyer pndrve tu. die pun tanye jenama pe. tapi aku lupe la plak spesies ape die tu. die pun tanye lagi ape ciri2 yang ade kat pndrve tu. aku pun cakap la ade binatang kaler putih yang montel n ade daun hijau kat belakang die. abg beri2 tu tanye lagi...awk punye ke? aku pun jwb la ye...pastu die sengih2 n bagi pndrve tu kat aku. jangan2 die dah tengok ape ade lam tu. mati aku. tapi pape pun terima kasih la kat die. sume assignment aku ade lam tu. kalo hlg ...mmg mampus aku nak wat sume tu blk.

2 comments:

Unknown on February 19, 2009 at 9:39 PM said...

syg abg beri2 ke syg abg mpper????? hua99

pinky tulip on February 21, 2009 at 4:58 PM said...

2 2 aku syg CAH. tapi aku lagi syg RASHID. muahaha

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada