malu siot!!!

Wednesday, February 11, 2009

haa. dah tengokkan senaman kat bawah ni. kalo korang nak tau..senaman ni la yang aku wat lam lab MPP semalam. sebenarnya kte org ingatkan xde tchntn lam tu. punye la aku ngan ecah g menari lam tu. dah memang tahap sawan dah. pastu, kte org pun nak kluar. tarik punye tarik pintu tu x bukak2 jugak. rupa2 nya kami dah terlock lam tu. aku ngan ecah pun try g kat bilik tchntn tu. kot2 la die ade lam tu kan. baru je aku ngan ecah main tolak2 sape yang nak cakap ngan die. tbe2 je pintu tu terbukak. memang seram gle aku tengok muke tcntn tu. x penah2 die wat muke camtu ngan aku. ngan ecah penah la. luluh hati aku tengok muke die. muah haha. die kluar je ngan muke serius tahap dewa tu pastu g swap die nyer mtrc card. die pndg je aku ngan pndangan yang x menggoda langsung n cakap bukak pintu tu. huhu. kluar je dari lab..aku ngan ecah gelak gle2. msti tcntn tu pun ngah tahan nak gelak. sebab tu la muke semacam je.

2 comments:

Unknown on February 19, 2009 at 9:34 PM said...

kau pyne pasal lah aq terkurung dalam 2.. kau wat tarian sewel sebab tu tcntian 2 lock kte dlm makmal dy.. tp pape pn klakar r time 2...

pinky tulip on February 21, 2009 at 5:11 PM said...

aku nak wat camne CAH. dah die berkenan ngan aku. muahaha. tapi sumpah CAH. aku ckit pun xde perasaan kat die. msti die tnsn kn. punye la die plan nk lock aku sorg je lam tu. tup2 ngan ko2 terlock gak...kaco daun la ko ni

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada