ANDAI KU TAHU

Tuesday, February 10, 2009

andainya ku tahu kolej kediaman kte org xde air(hari ni hari ke-5) selama berhari-hari lamanya.memang awal2 lagi aku blah. balik kampung ke.jalan2 cari pasal ke.dari terperuk je kat perwira tu. ngan xwat pape pun. homework yang lecturer bagi pun aku xwat. memang malas tahap gaban la minggu ni. ditambah ngan panas lagi. nak mandi pun pikir banyak kali tau. kalo mandi kang kene angkut air. paling ckit pun 2 baldi ni. time ni memang aku hargai gle air tu. kalo sebelum ni aku suka sangat membazir air....skang ni plak...lain cter die....baru aku paham erti kesusahan....

2 comments:

Unknown on February 10, 2009 at 8:48 PM said...

baru kau tau betapa susah nya hidup di zaman serba modenisasi nie...hahaha

pinky tulip on February 11, 2009 at 7:36 PM said...

baru aku tau cah. sblm ni x tau pun. aku ingat kan ble dah hidup dalam dunia yang moden ni....xyah la aku angkut air. rupa2 nya makin moden makin kene angkut air ye cah....

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada