dia sangat bermakna bagi aku...

Wednesday, February 25, 2009


dia sangat bermakna bagi aku
dia adalah segala-galanya
dialah wiraku
dia jugalah buah hati aku
dia adalah bapaku
dia sentiasa bersama aku
tak kira dalam apa jua keadaan sekali pun
susah mahupun senang
tidak pernah sekali pun dia meninggalkan aku
tapi itu dulu
semakin aku meningkat dewasa
semakin aku mengenal dunia
dia semakin jauh dariku
aku mengerti apa yang menyebabkan dia berubah
dan aku tidak salahkan sesiapa
dia mahupun ibuku
tapi aku ingin sekali memeluk dia...
supaya dia tahu aku sangat sayangkan dia
sayangku terhadap dia tidak pernah berubah
sedikit pun tidak
dan aku ingin dia tahu..
walau apa yang terjadi dia tetap lelaki yang aku sayang
dan aku tetap perempuan yang dia sayang
sampai kapan pun

4 comments:

Unknown on February 26, 2009 at 6:16 PM said...

sammmpai....kapan kau gantung cerita hidup ku memberi harapan....hingga ku tak sanggup lagi... bla bla blaa aq tak tau...

aq pun sayang bapak aq.. sayang.. sangat kat dy.. semoga dy panjang umur n sihat slalu..rindu r kat dy.. tak sabo nak balik mngu dpan..

pinky tulip on February 26, 2009 at 7:00 PM said...

salah lirik la cah. muahaha. aku x jadi balik la minggu depan. huhu

shaza on March 13, 2009 at 12:57 PM said...

ishhh..na,tetibe windu kapung..hak3

pinky tulip on March 14, 2009 at 8:46 AM said...

tu la. aku plan nk blk bln 4 ni. jom ikut aku

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada