printer @#$%^&&*^R%

Thursday, May 14, 2009

hari ni aku sangat baik. bangun awal....mandi...gosok gigi. huhu. semalam pun aku tdo awal. pendek kata..aku memang baik la. lam kul 11...aku ngan as memulakan langkah ke lab. tapi kena r isi perut lu babe. lapo ni. pas makan...kami meneruskan perjalanan. kami mulakan dengan mpper. tapi lock r plak. sorg pun xde. ni kes x dtg keje ke ape. *sigh*. mkp ade org la plak. mtr? xde printer. mbp lak xde ink. dah tu...ape yg ade. so kami gagahkan kaki ini dan melangkah dengan penuh gaya ke mtgm. printer? check...ink? check. tapi ade problem ckit...printer ni spesis yang makan kertas la plak. awal2 ok lagi. pastu die telan kertas as. disebabkan rase bertanggungjawab [takut sebenarnya]...kami pun membuat aduan di kaunter [meja] abg beri2. ngan brutalnya die kluar n tamya kami macam2. ntah ape yang die membebel....sampaikan as x pham. aku pun wat2 pham je. tapi die cam tuduh kteorg yang rosakkan printer tu. roller die dah koyak. die tanya tadi kteorg ade tarik x kertas yg stuck tu. terdorong oleh rasa bengang [ckit je], aku pun jelaskan perkara sebenar kat abg beri2. LAM BYK2 KERTAS KTEORG...TU BRU YG 1ST STUCK LA. N KTEORG X USIK PUN PRINTER TU. XDE TARIK PUN KERTAS TU. NYANPAH TOL. maybe abg beri2 sedikit terkesima...n die pun betulkan balik ayat die tadi. "maybe kwn awk ade tarik td....dah xley gune ni...g lab lain la...DAH AS...JOM BLAH!!!

6 comments:

cik faz on May 21, 2009 at 9:59 PM said...

aikk?

kata syg bebeno ngan beri2?

jgn le mare syg!

haha^^

pinky tulip on May 24, 2009 at 11:58 PM said...

x syg dah...
cancel nk msk meminang die...
huh...

yUs_rOoKiE86 on August 29, 2009 at 10:56 PM said...

sape abang beri2 tu...cter ckit...nadz admired kt abng beri2 tu ker..he2..;)p

pinky tulip on August 30, 2009 at 5:41 AM said...

abg beri2 tu zamri la...
yg i mnje2 ari tu..
huhu..

yUs_rOoKiE86 on September 2, 2009 at 7:10 AM said...

Ooo...zamri...erm..klau wt majlis ngn
abng beri2 2jgn lupe ajak aku yerk...he2..;)p

pinky tulip on September 2, 2009 at 7:51 PM said...

ajak ko wat pe...
mengabeskan beras je...

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada