K.U.M.A.N!!!

Wednesday, May 13, 2009

hari ni aku x boring sgt. so, aku pun wat la program "sepetang mengemas rumah baru". huhu. letih siot [aku x mksdkan ko ye emirul]. atas nasihat daripada pakar hiasan dalaman x bertauliah aku [ecah], so aku pun tukar la kedudukan katil, meja n locker. patah pinggang aku tarik katil sorg2. huhu [lg skali]. pastu aku sapu lantai, mop, lap meja, tingkap, locker, kipas. buang sawang2 yang memenuhi ruang angkasa. pastu cuci toilet. part ni mmg aku x tahan wei. berkeladak. sakit ati aku nak menyentalnya. rase cam badan aku ni dipenuhi kuman. yaks. cancel la plan aku nak jadi suri rumah sepenuh masa....

2 comments:

yUs_rOoKiE86 on August 29, 2009 at 11:01 PM said...

erm....rajin nyer ko ni...s
untung lh sape jdi laki ko 2 yerk...
awat x nk jdi suri umah plak...baru jerk aku puji...he2..;)p

pinky tulip on August 30, 2009 at 5:42 AM said...

xmo...
penat...
patah pnggang aku tau..

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada