boring, bosan, dll

Wednesday, May 13, 2009


semalam aku mengalami sindrom boring yang melampau. so, aku pun g la blik ecah. kaco die dengan harapan penyakit bosan ni sembuh. tapi malang tak berbau, die pun ngah boring gak. untuk menghilangkan penyakit kami berdua ni, aku pun parking la mat top aku kat sebelah mat top die dan bermula la episod bangang la hidup kami....chatting. selepas beberapa ketika, ecah pun ajak la aku tengok satu citer ni. ape ntah tajuk die. konon2nya citer pasal seni mempertahankan diri [ni kenyataan berani dari ecah], tapi selepas 5 minit aku ngan die NENGOK citer tu, lain macam je cara die pertahankan diri...

aku: citer ape ni cah? menari je dari tadi...
ecah: ntah la. dlu pun aku tgk kejap je...sbb tu la aku ajak ko tengok citer ni..

camtu la lbh krg perbualan aku ngan ecah. tapi kutuk2 cter tu pun...sampai ke garisan penamat gak kte org tgk. huhu. blh thn la. seni mempertahankan diri yang sangat pelik...

pastu, kte org tengok TWILIGHT. ecah r yg nk tgk, bukan aku. dah berjuta kali aku tengok citer tu. boring dah [konon]. tapi budak ecah ni bkn nye tgk sgt. mulut die je yg bising tanya aku itu ini pasal citer tu. tapi aku bg versi yg advance punye...habis TWILIGHT SAGA aku citer kat die. dari TWILIGHT.....NEW MOON....ECLIPSE....sampai la BREAKING DAWN. huhu. lam kul 3 pg bru la citer tu abes. ecah lak? x abes2 ngan edward die.

pastu kte org sambung chat jap. tapi bkn ngan ecah je. ade lg 2 org. 2 A. huhu. pastu tido. ngantuk dah....

p/s: korg nk tau x...ecah kan...die kan...dah angau ngan edward cullen. punye die xmo tgk time aku ajak die dlu. tkt konon. dah x sbr nak tggu NEW MOON kuar...
haa...lg 1, ecah dah update friendster die. ntah ape yg die mengarut semlm. aku pun x tgk lg....

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada