hari malang sedunia...

Tuesday, May 12, 2009

huhu. hari ni aku sangat malang. pagi2 lagi purse aku hilang. undefined aku letak kat mane. sangat sedih. nasib baik ic ngan bank card xde lam tu. duit? ade la sikit. huhu. formatkan pc sampai 2 kali. tapi still x jadi. bukan salah kte org pun. hard disk tu yang bengong. asyik hang je. pastu jumpa lak ngan cik/puan technician yang sangat sombong dan berlagak. aku tanya password je...bukannya no phone die. yang die nak bengang tu apesal. emo x tentu pasal tol. terus aku x jadi nak cakap terima kasih kat die. huh. petang tu lak....pas letih2 jalan dari simpang depan tu sampai la kat perwira ni...aku tukar baju. pastu terlanggar lak mug aku yang kat atas meja tu. dah la ade air lagi lam tu. nasib baik x pecah. retak seribu je. kalo pecah...satu hal lak aku nak kutip kaca tu. pastu kena mop lantai lagi. haiya...sangat letih lol....

0 comments:

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada