layout baru....semangat baru...

Saturday, August 29, 2009

dah 2 mlm aku diserang penyakit xleh tdo...
penat la aku baca novel yang boring tahap gaban tu...
kot2 la bleh tdo pastu...
p x tdo2 gak...
sengal pnye mata...
menyusahkan idop tol la...
menci2...
padan muka sape yg jd mangsa dera aku tu...
sape soh sebok sgt nk teman aku..
muahaha...(gelak tahap sopan yg melampau)

ok...
tutup cte tu....
malam ni...
oooo...tak3...
salah2...
di pg yg hening ni...
terbukak gak r seket pintu ati aku...
utk menjenguk blog aku yg dah lama gak r aku x update...
malas siot...
pastu....
ase cam nk tukar layout r plak...
pdhal ari tu bru tukar...
konon2 kalo layout baru...
semangat pon baru gak r...
moga2...
rajin r aku meng-update blog ni...
amin...

erm....
lagiiiii...
ntah r wei..
dah xde pape kot...
tu je la...
sekian...

saya nazirah anak pak cik kamal ruzaman melaporkan utk tv3...
kembali ke sri pentas...

5 comments:

yUs_rOoKiE86 on August 29, 2009 at 10:49 PM said...

erm..sapa lh org yg kene dera 2 yerk...terkesian aku tgok dia...coz kne dera ngan singa lapor..
erm...tv3 melaporkan diri yer...
sjak bler plak jdi permberita ni...he2..;)p

pinky tulip on August 30, 2009 at 5:39 AM said...

ntah r sape...
p xyah kesian pon xpe...
mmg ptt pon die kene dera...

yUs_rOoKiE86 on September 2, 2009 at 7:08 AM said...

erm...aku tmpang kcian kt bdak 2...kcian dia kne dera ngan singa lapor ni..he2..;)p

pinky tulip on September 2, 2009 at 7:48 PM said...

tompang kesian pon xyah...
x lyk kesiankan pon...
sape suh cari pasal ngn aku..
pdn muke..
muahaha....

yUs_rOoKiE86 on September 3, 2009 at 7:12 PM said...

erm..smpai ati ko..
bdak 2 dh lh baek..
sopan plak 2...he2..
dia lyak utk di kesian kn lor..dh hang yg sruh cri pasal..
so dia pn cri lah psaL..he2..;)p

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada