perangai aku yang panas baran

Thursday, April 2, 2009


aku memang terkenal ngan perangai panas baran. mungkin aku mewarisinya daripada abah aku. tapi xde la sampai ke tahap nak marah orang tak tentu pasal. tapi diam2 pun jangan nak cari pasal ngan aku. kadang2 aku buat tak tau je. tapi kadang2 aku melenting terus. tu la masalah aku yang paling besar. aku tak tau camne nak kawal emosi aku ni.

so nak dijadikan cerita...aku ada mintak gmba program jelajah ipt ari tu ngan sorg mamat ni. tp disebabkan kesibukan beliau yang terlampau pada minggu ini, jadi beliau telah mengarahkan aku supaya meminta gmnba itu dari lagi sorg mamat ni.

nak dijadikan cerita...aku guna la nombor maxis aku untuk menghantar mesej kepada beliau. disebabkan beliau tidak mempunyai nombor tersebut, jadi beliau pun tanya la siapa diriku ini. aku yang memang suka main2 kan orang ni pun apa lagi.....main2 kan beliau tu. tapi malang tidak berbau...rghopa2 nya beliau berada dalam kondisi yang tidak stabil. dimarahnya aku yang sangat comel ini. sangat sedih. sob2. aku memang pantang kalo orang marah2 aku ni. dah dia marah aku. aku pun marah la dia balik. ngeh2. terus diam tanpa kata beliau itu. baru dia tau sape aku. malam ni plak....dia msg aku dan minta maaf. aku pun xnk panjang2 kan cerita ni lagi (dah letih aku menaip ni wei) so aku pu n minta maaf gak ngan dia.


p/s: 1-aku masih lagi bermsg ngan dia ketika blog ini ditulis
2-tiba2 aku rasa dia sangat comel (cam aku)

3-rupa2nya dia pun spesis celaru cam aku gak


2 comments:

ernahazwani on April 3, 2009 at 3:38 AM said...

2 kali 5 jugak ko ni.....
memang sah..tak leh kawin sebab 2,2 memang celaru nanati bertambah celaru

pinky tulip on April 4, 2009 at 12:28 AM said...

sape ckp aku nak kawin ngan die. x ingin aku. huh

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada